Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

not doing

.

Σπατάλησα πολλές ώρες από την ζωή μου ρίχνοντας κάρτες Ταρώ. Δεν βρήκα ποτέ καμία απάντηση. Πάνε πολλά χρόνια που τις πέταξα. Συνέχισα να αναζητώ (τι;) απαντήσεις μέσα από τους αγαπημένους μου αριθμούς και την γεωμετρία των άστρων. Ήμουν σε αυτό πολύ καλή. Υπήρχαν περίοδοι που έριχνα κάθε μέρα Ι Τζινγκ ! Τώρα όλα αυτά έχουν τελειώσει. Μόνο πότε πότε σε δύσκολες στιγμές όταν αναζητώ μια συμβουλή, κάτι για να με συγκρατήσει να μη κάνω πάλι τα γνωστά μου λάθη, ρίχνω μια τράπουλα διαφορετική. Έτσι και χτες... και γέλασα όταν είδα το νούμερο 17, και κούνησα το κεφάλι βλέποντας τον τίτλο "not doing"... σε αυτή τη μικρή φράση κρύβεται και το κλειδί αυτών που πιστεύω για τον αυτοσχεδιασμό και που δύσκολα κάνω πράξη στην ζωή μου. Μεταφράζω από το βιβλιαράκι που συνοδεύει την τράπουλα...

"Αυτή η κάρτα δείχνει την ανάγκη να επιτρέψεις στον εαυτό σου να ζήσει στην στιγμή. Αυτό μπορεί να διώξει την μελαγχολία, να σου δώσει χαρά και να φέρει νέες δυνατότητες...
... Σου προτείνει μια συμπεριφορά που μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα... για να σπάσει η ρουτίνα της ζωής και να έρθουν νέες καταστάσεις, νέα συναισθήματα, νέες ιδέες...
Αυτή η κάρτα μιλά για την ανάγκη να εξερευνήσεις νέες κατευθύνσεις, νέους τρόπους και να βρεις εναλλακτικές λύσεις. Ίσως σου λέει ότι είσαι παγιδευμένος σε έναν τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς που εμποδίζει την εξέλιξή σου...
Tο "not doing" είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να κερδίσεις επίγνωση και συγκέντρωση. Η εξάσκησή του μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα και να φέρει απροσδόκητα νέες προοπτικές. Απλά θυμήσου ότι χρειάζεται να βγεις από αυτό που σου είναι οικείο..."

3 σχόλια:

faraona είπε...

"Απλά θυμήσου ότι χρειάζεται να βγεις από αυτό που σου είναι οικείο..."

Αρκετα δύσκολο αυτο...αλλα οχι ακατορθωτο.

καλημερα

manetarius είπε...

!!! Κάτι πρέπει να γίνεται τελευταία... εγώ χθες βράδυ διάβασα το ζώδιο μου και μου είπε να προσέχω γιατί ίσως κάποια φιλική μου σχέση δεν πάει καλα ... άργησα όμως να το διαβάσω και ...πάει η φιλική σχέση.. :)
άλλη φορά θα προτιμώ εσένα με τα δικά σου χαρτιά.. δέχεσαι επισκέψεις;

Despoina Chatzipavlidou είπε...

faraona, πόσο οικείο ή αρεστό που μας είναι το doing ! άκου λέει not doing ! καλά φυτά είμαστε ; και το doing καλά κρατεί... και φτιάχνει όλα αυτά τα "ωραία" που βλέπουμε γύρω μας... τώρα λίγο τα έχω πάρει αλλά είναι άσχετο με αυτό που λες... εμπρός λοιπόν για μικρά κατορθώματα στην καθημερινότητά μας :)

manetarius, και χαρτιά λέω, και καφέ λέω :)) το μέλλον σου όμως δεν λέω, οπότε τσάμπα η επίσκεψη !
...