Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

"Habemus Papam, Walter"



ΛΟΓΟΣ / WALTER BENJAMIN Τα πάντα είναι ζήτημα μοντάζ. Στο μυαλό μου έρχεται το πρόσωπο μιας γυναίκας που ουρλιάζει καθώς τα σπασμένα γυαλιά της έχουν γεμίσει με αίμα το μέτωπο και τα μάγουλα. Στο μυαλό μου έρχονται οι σκάλες της Οδησσού. Είμαι κυνηγημένος από τα τσαρικά στρατεύματα. Στο μυαλό μου έρχεται ο Σεργκέι Αϊζενστάιν. Έρχομαι αντιμέτωπος με τη σταλινική λογοκρισία. Στο μυαλό μου έρχεται ο Φράνσις Μπέικον. Ζωγραφίζω συνεχώς τον Πάπα Ιννοκέντιο Χ. Το στόμα του είναι ανοιχτό σε όλες τις ασθένειες του ανθρώπου. Στο μυαλό μου έρχεται ο Ντιέγκο Βελάσκεθ και μετά ο ίδιος ο Πάπας Ιννοκέντιος Χ. Έπειτα πάλι ο Βελάσκεθ. Έπειτα πάλι ο Μπέικον. Έπειτα πάλι ο Αϊζενστάιν. Έπειτα πάλι οι σκάλες της Οδησσού. Έπειτα πάλι το πρόσωπο της γυναίκας με τα σπασμένα γυαλιά. Έπειτα ο Walter Benjamin.

http://www.greekfestival.gr/show_event?id=381&lang=gr

6 σχόλια:

left behind είπε...

τα σέβη μου...χεχε

Despoina Chatzipavlidou είπε...

μικρή μου !!!
:)))

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Όλα ζήτημα μοντάζ λοιπόν,λάθος δουλειά κάνω, γι αυτό η Sally είναι συνέχεια στο γραφείο.

Despoina Chatzipavlidou είπε...

υπάρχουν πολλών ειδών μοντάζ όμως

panoptis είπε...

επειτα ήρθα κι εγω.
και είδα μέσα από φωτιές αέρηδες και βροχές ένα θέαμα που με εντυπωσίασε.

μία παραγωγή με όλα τα στοιχεία που έχει η επανάσταση και η αχανής ιδέα της απόρριψης και τής υποψίας.

η απγείωση ήρθε δίπλα στην προσγείωση και οι κινησεις των σωμάτων άγγιξαν ελαφρυά το δέρμα μου.

μερσι....

Despoina Chatzipavlidou είπε...

!