Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Στο στήθος του ειδωλολάτρη (Μόμπυ Ντικ 6)

.


"Αν στο στήθος του ειδωλολάτρη υπήρχε ακόμα κάποιος πάγος αδιαφορίας για μένα, με αυτό το ευχάριστο και εγκάρδιο κάπνισμα που είχαμε, γρήγορα έλιωσε και γίναμε φίλοι στενοί. Φαινόταν να με συμπαθεί τόσο φυσικά και αυθόρμητα όσο κι εγώ, κι όταν πάψαμε να καπνίζουμε, κόλλησε το μέτωπό του στο δικό μου, με αγκάλιασε από τη μέση και είπε πως από 'δω και μπρος ήμασταν παντρεμένοι, εννοώντας, με αυτή την φράση που έλεγαν στην πατρίδα του, πως ήμασταν φίλοι καρδιακοί, με χαρά θα πέθαινε για μένα, αν η ανάγκη το ζητούσε. Σε ένα συμπατριώτη μου τούτη η ξαφνική φλόγα φιλίας θα φαινόταν πολύ, πάρα πολύ πρώιμη, κάτι πολύ ύποπτο, αλλά, σε τούτο τον απλό άγριο, οι παλιοί εκείνοι κανόνες δεν είχαν εφαρμογή.
...

Σε όλα τα πλάτη ο κόσμος είναι κοινός, σαν ένα εταιρικό κεφάλαιο. Εμείς οι κανίβαλοι πρέπει να βοηθάμε αυτούς τους χριστιανούς."


(εικόνα: Pieter Bruegel the Elder)

.

4 σχόλια:

faraona είπε...

!!!!!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ κι απο αύριο ¨"έχει ο θεός" που λένε...
Ας πούμε κι εμείς.

Despoina Chatzipavlidou είπε...

αχ ναι.. καλή πρωτοχρονιά !!!

:)

κι ο θεός ας μας αφήσει ήσυχους
... αλλιώς ας μας φωτίσει !!!!!!!

σε φιλώ.........

faraona είπε...

εμ δε που θα μας αφήσει...εύκολο είναι?
εχεις δει πόσα νιάτα σταυροκοπιούνται μπροστα απ τις εκκλησιές με κατάνυξη και κρυφή ενοχή για τις αμαρτίες τους?
Αμ δε που θα μας αφήσει...
αμ δε που θα μας φωτίσει...
αν δεν ξύσουμε εμείς την σκουριά μας να βγει στο φως η βρωμίτσα μας μπας και την δούμε κι εμείς οι ίδιοι...

Τρόπος του λέγειν ήταν η έκφρασή μου Δέσποινα μου.:)))
Μήπως ετσι δεν είναι?Σήμερα μιλάμε κι ευχόμαστε ...κι αύριο ποιός ξέρει που θάμαστε...ξέρει κανείς?
Γι αυτό το είπα.
Αλλιως μήτε με θεούς μήτε με δαιμόνους έχω σχέση.
Νάσαι καλά κορίτσι μου!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

με θεούς σίγουρα δεν έχουμε σχέση :)

με δαιμόνους ; για μένα δεν ξέρω :))

να είσαι καλά Faraona κι εσύ
(αχ πόσο μου αρέσει τελευταία να εύχομαι ζεστασιά...)